Dinnerpartajande med random people

På fredag är det dags för terminens första dinnerparty. Huong ska dinnerpartaja med Oscar vilket har varit bestämt sedan länge. Maria funderade på att dinnerpartaja med vår nya IC-boardmedlem Hanna. Jag stod där utan partner. Johan åker bort till Kristianstad i helgen, så han är inget alternativ. Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra, eller om jag ens skulle vara med denna gång. 
 
Huong bjöd in mig till hennes och Oscars grupp men skrev även ett inlägg på facebook om att vi var tre i en grupp, så om någon var utan partner så fanns det en att tillgå från vår grupp.
Hanna kunde inte vara med, så plötsligt stod Maria utan partner också. 
 
Huong tyckte att det skulle vara så trist om jag och Maria var i samma grupp, och på ett sätt har hon ju rätt. Det är ju faktiskt bra om vi från IC delar upp oss i olika grupper och försöker ragga lite folk till IC-board samtidigt ;)
 
Huong fick 27 timmar att hitta varsin random partner till mig och Maria, annars skulle vi bilda en grupp och köra tillsammans. Vad tror ni händer? Huong hittar en partner till mig inom två timmar, och en till Maria lite senare på eftermiddagen.. sååå... nu ska jag dinnerpartaja med en kille vid namn Johannes, som jag aldrig har träffat tidigare. Han är ny student här i Östersund och är ett år yngre än mig. Jag tror att det kommer att bli riktigt roligt för han verkar vara en skön kille. Men det känns nästan som att jag ska gå på blinddate! Vilket är rätt konstigt eftersom jag har pojkvän medan Huong och Maria inte har det. Hur kunde det bli såhär knasigt? :P 
Dock har jag ju liite tur då, eftersom Johannes har arbetat som kock ^^
 
Nej men det här ska definitivt bli spännande!
Till top