Whoop whoop

Idag har jag ägnat mig åt att städa, tvätta och se på Vänner större delen av dagen. 
 
Jag har även pratat med Tobbe som jag inte pratat med på ett bra tag.  Till jul ska vi försöka få till vår numera treåriga "tradition" - att vi ses på juldagen och slår klackarna i taket. Var kul att prata lite med honom, han gör mig oftast på glatt humör :)
 
Jag tog mig senare ut på en liten promenad. Såå härligt! Jag har suttit stilla större delen av helgen, förutom när jag gick på stan igår. Det var i alla fall välbehövligt med en promenad och det var sådär härligt kyligt ute också. Nu faller dessutom snön utanför mitt fönster, så just nu är jag bara så glad! :)
 
Ska strax se på Vem kan slå Filip och Fredrik i väntan på att Johan kommer hem från Uppsala där efter 22. Jag har förberett en liten överraskning för honom, får se vad han tycker om det ;)
Till top