50 ways to say goodbye, but none of them feels right

Redovisning 4/4 idag. Det gick över förväntan enligt både mig och Jenny. Får tacka klassen för att de är så duktiga på att diskutera, vilket fyllde ut vår redovisning rätt bra ;)
Efter redovisningen gick jag och Jenny till Oscars och tog tag i lite administrativa saker med SOA respektive IU. Efter det var det dags att säga hej då och vi ses till hösten, till Jenny. Så himla tråkigt! Vi har verkligen haft fantastiskt kul och ett bra samarbete vad gäller redovisningarna, och jag känner att även vår vänskap utvecklats under dessa veckor. Helt fantastiskt!
Annars har jag och Johan ägnat dagen åt att växla pengar, packa osv. Jag hann även med en powernap. Var på så konstigt humör där tidigare idag, men nu känns det lite bättre.
Som vanligt har jag även sett Grey's med Huong och Maria, hemma hos Maria. Konstigt och hemskt Grey's avsnitt. Vad händer i serien egentligen?! Fattar ingenting :(
Nu har jag även sagt hej då till Huong och Maria, och jag fattar det inte riktigt ännu. Det känns alltid lika konstigt när vi inte kommer att ses på ett bra tag. Ja, nu lär vi ju inte ses förän till hösten. Knasigheter!
Till top