I want to be inside your heaven

Vilken fantastisk dag det har varit idag. Jag har haft min lediga dag idag efter jobbhelgen, och jääklar vad jag har njutit!
 
Jag började med att ta en rejäl sovmorgon. 10.40 fick jag ett sms av Matte som väckte mig ur min härliga sömn. Han undrade om jag sov fortfarande och tyckte i så fall att det var väldigt orättvist eftersom att han jobbade. Jag slumrade en stund till men klev upp strax efter 11. Åt frukost i lugn och ro och gick sedan ut på altan och läste en bok i solen. Det har varit fantastiskt väder hela dagen också. Fuktigt i och för sig, men varmt.
 
Jag bestämde mig även för att åka iväg och träna, trots värmen. Det blev en halvtimme på löpbandet och sedan 40 minuter gym på det. Häärligt! En bra dag för träning helt enkelt ;)
 
När jag kom hem så lagade jag och pappa mat lagom tills mamma kom hem från jobbet. Vi åt ute i solen och njöt av denna sommardag. Efter maten blev jag trött, så jag gick och la mig i sängen. Tänkte ringa Johan en sväng men han var upptagen med att spela. Istället somnade jag och vaknade en timme senare när han ringde upp :) Peerfekt! ;)
 
Dennis fyller även 23 år idag, så jag, Madde, Johanna och Linnea möttes upp vid Coop vid kl 20 för att köpa lite fika och annat smått och gått till vår överraskningspicknick för honom. Vilken fantastisk överraskning det blev också. Han blev sååå glad! :) Vi hade fixat med ballonger och allt och Johanna hade även hittat en tavla med en enhörning på - Dennis absoluta favoritmotiv eftersom han själv är en enhörning ;)
 
Supermysig kväll! Tyvärr blev det kallt och vid 22.30 drog vi oss hemåt. 
 
Johanna, Dennis, jag (inte riktigt van vid det här med att posa..) och Madde
Till top