Fortfarande söndag

Denna söndag blev inte riktigt som jag hade förväntat mig. Den blev mycket mer positiv än så ;)
På förmiddagen gjorde jag ingenting som kan kallas för något vettigt. Jag var på dåligt humör och allmänt låg, så jag låg mest i sängen och lät tiden gå. Kl 16 gick jag och Maria ner till ABC-lokalen för Lazy board games Sunday. Maria hade med sig sin kortlek och sitt UNO. Vi spelade några vändor UNO med några internationella studenter och det gick väl hyffsat med tanke på att alla hade olika regler, haha :P Men det var kul i alla fall. Jag och Maria stannade ungefär en timme innan vi skulle gå och möta upp hennes två couchsurfers på tågstationen.
Tåget kom efter att vi väntat i kanske 5 minuter och vi mötte upp tjejerna, Lea och Rosa, från Schweiz. Vi gick till Maria och gick sedan och handlade lite mat. Vi lagade middag och satt och pratade en stund innan vi gick till ABC-lokalen igen för att spela lite mer UNO. Det var inte så mycket folk kvar, men vi hade roligt i alla fall. Huong kom dit också! :D Alla blev knäppa av spelet ;) allt var som vanligt med andra ord ;) love it!
Nu är jag hemma igen och jag ska bara ta det lugnt resten av kvällen. Morgondagen består av föreläsning och sedan en massa möten. Bara till att ladda upp för en ny vecka dårå.
Till top