Idag gnäller jag

Jag gick hem tidigare från skolan idag. Det händer verkligen inte ofta. Jag mådde så sjukt illa och mår fortfarande sjukt illa. Nu sitter jag hemma med mjukisar och en filt och hoppas att värktabletterna ska slå in snart. Det kändes inte bra att lämna min grupp med arbetet och redovisningen, men samtidigt skulle jag inte bidra så mycket till redovisningen eller grupparbetet om jag mådde illa. Jag försökte så länge jag bara kunde, men till slut insåg jag att det inte var värt det.

Nu när jag är hemma känns det såklart lite bättre, men det är långt ifrån bra. Jag ska bädda ner mig i soffan eller i sängen och ta det lugnt resten av dagen. Jag har avbokat Bodycombaten som jag sett fram emot hela veckan. Det känns ruttet, men det känns som en bättre idé att försöka fokusera på att må bättre. Däremot vet jag att det inte är lätt då detta illamående gör som det vill precis när det vill. Oh, happy day...
Till top