Peppa

Nu jäklar börjar det hända grejer här i Östersund!
 
Jag vaknade upp som en solstråle i morse. Jag var pigg och jag var jätteglad. 
Jag och Johan har sprungit på stan idag och jag kom hem med en tröja, ett par jeans och fyra par legggins. Hur lyckades jag med detta i loppet av typ en timme?!
 
Vi hjälpte även Maria att bära packning till fyra internationella studenter som anlänt idag.
Ja, Huong och Maria, mina fina, är back in town och jag kunde inte vara gladare! ♥
 
Vi hade även vårt första möte med IC idag inför introperioden. Ett sent möte med tanke på att allting drar igång imorgon, men det var ett bra möte. Det känns just nu som att detta kommer bli ett bra år!
 
Har nu suttit med powerpointen inför morgondagens presentation av IC också, så nu går mina ögon snart i kors. Förhoppningsvis kommer Johan hit snart och tittar på den med pigga ögon för att justera det sista.
 
Annars har jag pratat med Maria i telefon också. Jorå. Efter mötet idag så ringde hon mig för att berätta om ett mejl som hon hade fått, och sedan kunde jag inte förmå mig att lägga på, trots att vi försökte flera gånger. Blev nog ett samtal på närmare en timme. Gulliguull!
 
Till top