Söndag, let's kick it

Johan i princip flög upp ur sängen för en halvtimme sedan. Han skulle gå hem och fortsätta skriva på sin C-uppsats. Sedan kommer han tillbaka för att äta pannkakor till lunch. Han beställde det igår, så då äre bara för mig att göra det då. Det gör jag i och för sig med glädje efter alla gånger han har bjudit mig på lunch och middag den senaste tiden.
Jag var i valet och kvalet kring om jag skulle fortsätta sova eller pallra mig upp och försöka kicka igång denna dag. Jag bestämde mig för det andra alternativet, och här sitter jag nu. Kick, kick! Jag har precis ätit frukost. Jag sitter även i mina träningskläder här. Jag tänkte att det kanske kunde motivera mig att ta mig iväg till gymmet såhär på söndagsförmiddagen. Det vore fantastiskt härligt! Jag önskar bara att det inte är så mycket folk när jag kommer dit. Jag gillar att ha mitt eget space när jag gymmar, och Fristilens gym är inte direkt gigantiskt, snarare tvärtom. Jag längtar dock tills mina muskler ömmar lite, så jag verkligen känner att jag har jobbat! :)
Till top