Lights will guide you home

Idag har det varit en mycket bra dag på praktiken. Som det såg ut när jag kom dit på morgonen så hade jag ingenting inplanerat, men dagen har bestått av ett planeringsmöte med Biståndsgruppen och jag har blivit tilldelad en uppgift i form av att fixa till en befintlig borschyr. De var en massa saker som skulle ändras i den, så det tog jag på mig. Känns som en passade uppgift.

Sen har jag även blivit tilldelad mitt första egna ärende! Jag och Irina ska tillsammans utreda en kontaktperson, men jag kommer skriva utredning, ringa referenssamtal, skriva journalanteckningar och allt, så det är jag som står som handläggare på ärendet! Hur stort känns inte det?! Jag är lite nervös, men jag har en bra handledare vid min sida.

Jag har även skrivit ett avtal för en ledsagare, skrivit journalanteckningar, skrivit en omkostnadsersättningsrapport och lagt upp en ny akt för kontaktpersonen som vi ska utreda. Peters kommentar när jag sa allt jag hunnit med idag var "å herregud! snart kan du ju börja jobba här på riktigt!" haha

På lunchen kom en kollega, Anna O, förbi till mitt arbetsrum och frågade om jag ville följa med till Bodyshop och kolla vad de hade för erbjudanden. De öppnade i Piteå idag nämligen. Jag köpte mig en duschgel och body butter, så nu får jag se om det är något för mig :)

Ja, det har som sagt varit en bra dag =)
Till top