You've finally found that you and I collide

Hemma från praktiken. Det har varit en bra dag trots att jag har varit lite trött. Men med tanke på att jag somnade vid halv 2 så var jag väl ändå relativt pigg idag... :P
Nu har jag precis ätit lite mat, och om några minuter ska jag bege mig till Step In för ett träningspass. Idag ska jag prova på Body Vive, jag är egentligen inte säker på vad det är och jag är inte säker på att det är något för mig, men jag tänkte i alla fall prova :) Jag hoppas på en inspirerande ledare och bra musik, då ska det nog bli bra ;) Efter träningen blir det en lugn och härlig kväll framför tvn tror jag ^^
Just ja. Det blir så att jag jobbar tre dagar under julveckan istället för en. Jag kunde inte säga nej, och jag behöver pengarna. Hur det blir med uppsatsen däremot, det återstår att se... tyvärr skriver dom ju inte sig själva dom där sakerna..
Till top