I'm defying gravity, and you won't bring me down

Praktikdagen gick rätt segt idag. Jag har suttit med mina utredningar hela dagen. Det blev till att skriva lite, flytta runt stycken, skriva lite till och flytta runt det stycket och så vidare. Det kändes mest drygt och jag känner mig oinspirerad. Jag hoppas att det vänder och att jag får ihop mina utredningar i tid. Än så länge är jag inte ens lite stressad över just det, vilket är skönt.
Ikväll har jag varit iväg på danceaerobic. Vilket tempo det var! Men roligt var det och jag att jag var svettig och slut efteråt var liksom bara förnamnet. Det var mycket uppskattat från min sida :) Det känns så bra med träningen nu, för jag längtar till varje träningspass. Jag märker resultat och det känns huuur bra som helst!! :)
Nej, nu är det dags att lägga sig. Eller okej, jag ska slå en pling till Johan innan jag ska sova :) Praktik imorgon igen! Jag hoppas att jag kanske kan hitta mig någon att luncha med :)
Till top