I love you! Always, forever.

Jag har precis varit och ätit en god lunch tillsammans med min fina mamma. Hon ställer minsann upp i vått och torrt hon ;) Guld värd! ♥



Nu ska jag ringa till vikanskaffningen som tydligen vill ge mig mer jobb kring jul :) Det blir fina pengar det, och pengar behövs. Jag ska dessutom till tandläkaren imorgon och det kostar ju någon krona, så jag får snällt tacka ja till att jobba mer trots att jag skulle behöva skriva på min uppsats då. Men disciplin är inte min starkaste sida, och speciellt inte kring julen, så jag har en känsla av att det är lika bra att jag jobbar och tjänar någon krona ;) 

Efter samtalet ska jag ta mig an mina utredningar igen. Bara till att ladda upp för en eftermiddag bestående av skrivtid och telefonsamtal av olika slag. Myndighetsutövning it is.

Till top