Måndag

I fredags var det dinnerparty. Jag och Maria fick en jättegod sparrissoppa till förrätt. Jag hade nog kunnat äta ihjäl mig på den! Till varmrätt bjöd vi på pizzapirog och till efterrätt fick vi en typiskt sydafrikansk efterrätt. Massor av socker i någon puddingliknande form, och grädde och glass till. Gott var det.

Varken jag eller Maria orkade med att gå ut, så vi gick hem istället.

Lördagen bestod av tvättande, hämtade ut kurslitteratur, umgicks med Stina och åt middag. På kvällen var det film och mys som gällde.

Igår var det IKEA i Sundsvall. Jag, Huong, Maria H och Maria T sprang runt på ikea i 5 timmar. Jag kom hem med en badrummshylla och en massa småsaker. Ändå inget onödigt tror jag :) Duktigt gjort!

Idag fyller Maria T 21 år, så vi ska gå och äta middag och fira henne nu runt 18 :D Det blir supermyyyys!

För övrigt är det en fantastisk dag. Jag har fått veta att jag ska bli faster igen ♥

Till top