Life could be worse

Jag var totalt död igårkväll. Jag orkade inte göra någonting, mer än att se på två avsnitt av dream high.
Jag tror att det dels var redovisningen och stressen från kursen som lämnade mig lite så att jag blev så matt, och det faktum att jag gick på en promenad som var rätt lång (och trevlig). Jag brukar alltid bli jättetrött när jag varit ut på promenad, och den igår slutade ju på nästan 1.5 timme.

Precis när jag hade lagt mig igår så ringde Huong. Hon var påväg hem från Stina och ville ha sällskap i luren, så vi pratade på tills hon var hemma. Oväntat och trevligt vare ;)

Nu på morgonen så vaknade jag av ett sms runt halv 9, och jag kände mig rätt pigg. Jag slog på tvn och låg kvar till halv 10, då hade jag inte ro att ligga kvar längre. Det kändes väldigt skönt, även om det är olikt mig! Men jag klev i alla fall upp och lyssnade igenom Veronica Maggios nya album: Veronica Maggio – Satan i gatan

Nu har jag även startat två maskiner me tvätt så jag får undan det. 
Nästa sak att bocka av på listan blir
  1. Gå till Östersundsbostäder och höra vad som gäller för att hyra ut lägenheten i andra hand
  2. Gå till systemet 
  3. Planera lite inför valborg imorgon. Planerna spretar lite just nu ;)
  4. Njuta av en helg utan plugg!
  5. Partaja med mina fina :)
And that's it typ? :)
Till top