Jomen jorå!

Redovisningen är avklarad. Kursen i ledarskap och organsiation i internationell kontext är avslutad och förhoppningsvis godkänd. Min essä lär dra ned kursbetyget en del tror jag. Attans. Men men.. är jag godkänd får jag väl vara glad för det.

Under redovisandet var fokuset inte riktigt på topp hos någon tror jag. När Maria redovisade satt jag och tänkte på hur snygg hon var idag, haha! Och på hennes kroppsspråk. Jag kommer ihåg lite av hennes redovisning också men ;)

När jag redovisade satt Maria och tänkte på att jag hade en snygg tröja, medan jag själv stod och funderade på vad tusan jag sa. Jag kommer knappt ihåg vad jag sa under hela redovisningen.. bra jobbat! Det var rätt kul i alla fall.


Nu är det långhelg i alla fall. Nice! Toffe fyller 22 år idag så jag borde ringa och gratta honom. Däremot vet att jag att han inte är hemma hela dagen, och det vore inte så lyckat om jag ringde och störde när han ska skriva papper för sitt nya arbete, det vore däremot min vanliga tur ^^ Men gratta honom måste jag ju göra på något sätt. Valborg och födelsedag i helgen också. Troligen inflyttningsfest hos Natalie från Kalix imorgon också. Sweet!

Nalle åker från Israel/Palestina imorgon, hem till Sverige! Gosh vad jag saknar henne! Måste prata med henne, typ nuuu! ♥

För övrigt har jag fått någon fix idé om att jag ständigt måste borsta tänderna. Igår borstade jag 4 gånger, och idag är jag inne på min andra vända redan nu och det lär ju sluta på minst tre gånger. Undra om det ens är bra att borsta tänderna så mycket?

Till top