En bra dag

Idag har jag lämnat in min första hemtenta på socionomutbildningen. Jag känner mig rätt så nöjd med den. Jag är även nöjd med att ja faktiskt tog mig upp i tid idag. Tentan skulle lämnas in i lärarens fack senast 12 på förmiddagen idag, och jag har ju totalt vänt på dygnet under den här tentaveckan så jag var inte alls säker på att jag skulle ta mig upp i tid. Till hjälp hade jag som tur var Nicklas, Emil, Daniel och Tomas som alla skickade sms för att väcka mig. Johannes i min klass ringde även och hade lite frågor kring källorna, så då vaknade jag verkligen till. Dessutom hade jag ställt min vanliga väckarklockan plus 3 larm på mobilen... det var ett jäkla liv här imorse!

Jag traskade i alla fall iväg och lämnade tentan och gick sedan direkt till Step In och rev av ett svettigt spinningpass. Härligt var det! Jag var fullkomligt slutkörd efteråt och känner mig fortfarande härligt matt i kroppen.

Annars idag har jag tittat på några avsnitt av Glee och även börjat skriva på "sista uppgiften", en reflektion över tentan, som ska in imorgon kl 12. Nu tar jag en paus ifrån det där och tittar på postkodmiljonären. Det är jag och alla pensionärer va? ;) Faktiskt sitter jag och Emil och "tävlar" mot varandra. Än så länge går det inte så bra för min del..

Bra dag idag!

Till top