Två veckor i Piteå

  • Umgåtts med gamla goda vänner. Helt underbart! Hanna, Dennis, Madde, Sara, Emma, Nicklas och NJ för att nämna dessa människor vid namn. Så många härliga minnen kommer tillbaka och jag hoppas att vi kan skapa nya minnen att tänka tillbaka på :)
  • Börjat jobba. Jag blev erbjuden heltidsjobb i sommar inom hemtjänsten och jobbar nu för fullt fram tills första veckan i augusti.
  • Cykelturer i regn och i solsken. Det är helt fantastiskt att cykla!
  • Sång och skratt.
  • Soool
  • Nattliga promenader. Gick hemifrån 3 på natten och kom tillbaka kl 5..
  • Fotbolls-VM med Nicklas.
  • Shopping och fika
  • BIO
  • Mygg nåt så fruktansvärt...
  • Analyserande till 1000 och mycket oväntade men trevliga telefonsamtal
  • Kvalitetstid med släkt och familj.

Det känns inte helt fel måste jag säga. Men jag saknar ändå mina fina i söder!

#1 - - Sumana:

Låter som du har det riktigt bra :) (förutom myggen då) Kram

Till top