Spontant

Igår umgicks jag med Madde och det var tänkt att vi skulle sitta hemma hos henne och prata och dricka vin. Det blev nästan så. Det visade sig att hennes gamla klasskompis Emmy hade fest, så vi åkte dit och sa hej. Det var väldigt trevligt och det var många kända ansikten som exempelvis Emmy själv, Frida, Tommy, Amir, Johanna osv, så där blev vi kvar till klockan slog 00. Då var det tänkt att vi skulle gå ut på 1906, men där var det kö, såklart. Jag och Madde tappade suget på att gå ut så istället åkte vi hem till Madde och fortsatte prata fram till 03 då jag cyklade hem i kylan.

Allt som allt var det en mycket trevlig kväll i gott sällskap och jag tackar och bockar!


Idag har jag bestämt mig för att min resa söderut kommer att bli av. Så är det bara. Planen är att åka ner till Skåne, upp till Falkenberg och sen troligen vidare till Uppsala för att sedan styra hem till Piteå igen. Jag har ännu inte bokat något eftersom att plånboken gapar rätt så tomt nu, men löningen kommer på tisdag!


I övrigt har jag idag, inom loppet av en halvtimme,  lyckats med detta:

* Bestämt mig för att resan ska bli av även om datum för avresa samt slutdestination och sådär fortfarande är lite oklar.

* Agerat psykolog

* Förolämpat en person utan att mena det. Det blev bara så jäkla fel och nu vet jag inte hur jag ska rätta till det..

Till top