Trettionde december tjugohundratio

Torsdag. Sista torsdagen detta år. Idag händer det inget speciellt så.. egentligen.

Jag har städat lite i mitt rum, funderat lite på vad jag ska ha med mig ner till Östersund och ska börja packa det ikväll eller imorgon. Jag åker ner igen nästa fredag!

Strax ska jag, mamma och pappa åka till farfar och fixa lite i hans lägenhet och även sitta ner och surra en stund. Jag vet inte om jag hinner träffa honom mer innan jag åker ner så det ska verkligen blir trevligt att träffa honom. Gull-farfar!

Eventuellt åker vi ut till farmors grav idag också och tänder ett ljus.

Senare idag ska jag, mamma och pappa äta go-middag! Laxrullader med västerbottensost och pressad potatis! MUMS!

Ikväll vet jag inte vad som händer.. möjligen börja packa ner lite porslin, lampor och annat jag ska ta med mig till mitt hem. Möjligen bio med mamma, men troligen blir det inte ikväll.

Imorgon är det nyårsafton och jag har inga som helst planer på vad jag ska göra. Hääärligt. Eller så det andra. Nyår är förvisso ganska överskattat, men det är för det inte speciellt roligt att sitta hemma själv när både mamma och pappa jobbar.. Förvisso kanske jag tittar förbi hos Madde där efter 21. Jag får se :)

Känns tråkigt att vara i Piteå när jag är bjuden på fest både i Östersund och i Jönköping, men så kan det vara ibland antar jag..

Till top