Reunion


Kolla, mina julisar!

Gårdagen blev en liten reunion med mina vänner här i Jönköping. Det blev ett kärt återseende med en massa kramar. Jag träffade även några nya trevliga personer, inte alls dumt! :)

Hela kvällen igår var väldigt trevlig men jag blev rätt trött och tog bussen hem runt halv 2.

Förresten var det en kille på stället där vi gick ut, som i princip jagade tjejer.. han var på mig och mina kompisar en hel del också, tur att vi hade Kristoffer, Erik och Carlos som räddade oss från honom. Han kom bakifrån och satte händerna på höfterna och han smög i princip fram så man såg honom inte förän det var försent. Fruktansvärt jobbigt var det.. och jag tror inte att det gick så bra för honom heller.

Igår lyckades jag också spärra mitt SIM-kort så jag var tvungen be mamma och pappa leta fram min PUK-kod, men jag hittaden den själv tillsut. Tur där. Jag förstår inte hur jag lyckades med detta eftersom mobilen låg i min väska hela kvällen?

Här kommer lite bilder från gårdagen







Till top