Imorgon återfår jag mitt liv för en stund

Under de senaste veckorna har jag inte haft mycket till liv. Jag och Tina har kämpat med b-uppsatsen, suttit och översatt en massa olika dokument från franska till svenska, skrivit arbetet, fått börja om från början och allt annat du kan tänka dig. Imorgon ska den lämnas in, deadline kl 13. Jag har läst igenom allt vi har nu ikväll och det är en del som måste ändras.. jag tycker verkligen inte om att skriva uppsatser.

Hur som helst ska jag snart sova. Det ska bli så underbart skönt då jag ligger på minussidan i sömn. I två veckor har jag åkt med 07.19-bussen till skolan för att träffa Tina kvart i åtta. Vi har kört långa dagar och sena nätter också. Puh, men snart är det över för denna gång.

Imorgon ska jag på marknad efter skolan tillsammans me Nalle och Kristoffer, det blir mysigt tror jag. Det är även Rix FM-festival här imorgonkväll (tror jag?) så kanske att jag hamnar där, dock tror jag inte det då jag finner det mer sorgligt än roligt att befinna mig på stora evenemang ensam.
Till top