Mysfest

Igår hade vi en liten mysfest hos oss. Det var inte så många som dök upp, men ändå fler än väntat. Vi fick blommor som en liten inflyttningspresent vilket inte alls var nödvändigt, men självklart trevligt :)
Egentligen gjorde vi inte så mycket mer än att vi satt och pratade om allt och inget, spelade lite spel och bara hade trevligt, dels eftersom att vi inte har någon musik då vi bara har mobilt bredband och även för att vi (självklart) deltog i Earth Hour :) Annat kan man inte göra när man läser om klimatet vill jag lova. Vï tände en massa ljus för att se i mörket och pratade på. Vi provade även vårt nya spel, Trivial Persuit...assvåra frågor. Det var synd :/ Och absolut inte ett könsneutralt spel..!

Kvällen kan i alla fall sammanfattas som väldigt trevlig och jag blev glad över att iaf några kom =) Tyvärr var jag väldigt trött eftersom vi hade donat på hela dagen för att få lägenheten städat och en massa annat.









Nu sitter jag här och drömmer om att resa. Jag vill väldigt gärna resa till Dublin, någon som vill följa med? Vet inte när det kan tänkas bli (om jag nu får någon med mig) men jag vill väldigt gärna fara dit! :)
#1 - - Sailor Dennis:

Vad är det med Dublin som lockar dig? :) När jag tänker efter tror jag att du är lite irländsk av dig!

#2 - - Anna:

Jag vet egentligen inte, men jag tror att det är otroligt vackert där och att det är något som bör ses :) Jaså det tror du? Det tycker jag låter mycket trevligt! :)

Till top