Tisdag

Idag har jag solat och badat i Hammenviken tillsammans med min bror och två av mina brorsbarn. Det var riktigt härligt att svalka sig eftersom det varit riktigt varmt idag igen. Det var visst 24 grader i vattnet och ca 35 grader i solen. Jag är även riktigt sommarbrun nu vilket känns fräscht, däremot har jag inte solat klart utan vill såklart få ännu mer färg!

Imorgon tar jag en paus från solbadandet och åker till Skellefteå för att umgås med Sara. Stannar där till på torsdag, så vi hörs väl då antar jag.

Nu ska jag återgå till So You Think You Can Dance
#1 - - Sumana:

Hej, är en sväng nere på Gotland nu. Va i jkpg tors-lörd. Vet itne riktigt när ja åker ner till hösten, men runt 7-10 aug kanske. Hur e de med dig? Såg att du skrivit att det har vart riktigt varmt hos er. Kramar

Till top