Shiiny

Ikväll är det fest som står på schemat hemma hos Pettersson och Larsson. Därför har vi städat lägenheten från golv till tak så den riktigt skiner! Ja, jag har till och med stått i ducschen och skrubbat kaklet så även det skiner! Jag tror aldrig att vi haft det såhär fint sedan vi flyttade hemifrån. Jag känner mig stolt, och lägenheten känns plötsligt stor.

Jag har även varit så duktig att jag betalat alla räkningar idag, nu när jag har fått pengar. Vår hyresvärd Emma ringde idag, från Irland, och det visade sig att Riksbyggen har höjt hyran från 4200 till 4312 kr. "Tur att vi snart flyttar" tänkte jag då men betalade snällt de extra hundralapparna för två månaders hyra.

Snart är det dags att hoppa in i duschen så jag blir lika fräsch som lägenheten och då ska vi minsann skina ikapp. Ikväll kommer folket och då ska vi alla skina ikapp. Jag hoppas bara att alla får plats, vi har inte så gott om sittplatser =D

Hoppas din helg blir lika bra som min ska bli.
Till top