311209

Nyårsafton. Ja.. vad ska man säga? Det känns inte riktigt så, riktigt än. Förhoppningsvis infinner sig känslan under kvällens gång, och jag hoppas att jag slipper den ångest jag brukar känna inför ett nytt år. Ett nytt år av både glädje och sorg, ett nytt år med nya äventyr och erfarenheter. Jag tycker faktiskt det är rätt jobbigt att man inte vet vad året har att erbjuda.. nåja, det brukar ju ändå lösa sig till slut.

Jag vet ju i alla fall att jag ska till Israel med några de bästa människorna som finns ♥
Jag vet att jag ska bli roomie med min kära vän Theodora.
Jag vet att jag flyttar hem till sommaren om inget oväntat händer.
Sedan vet jag inte mycket mer..


Nu ska jag i alla fall göra mig klar för denna kväll, avslutningen på år 2009.

Jag vill önska alla en trevlig kväll och givetvis ett gott nytt år.

På återseende.
Till top