281209

Sedan förra gången jag skrev har jag hunnit med en del saker:

- Julen är över för i år. Jag fick fina klappar bestående av en resväska, pengar och en kökskniv + vässare. Jag är mycket nöjd måste jag säga.

- Juldagen var det utgång tillsammans med Therese och hennes vänner. After X-mas var vad som stod på schemat. Jag träffade en massa trevliga människor och hade en allmänt trevlig kväll.

- Lördagen bestod av våfflor hos Hanna till att börja med. Eftermiddagen bestod endast av avkoppling i soffan medan kvällen bjöd på filmkväll hos Therese med henne, Robert och Tobias.

- Gårdagen bestod endast och verkligen endast av tråk. Ja, förutom att jag och mamma gick på en promenad i blåsten.

- Idag, måndag har Sara anlänt till Piteå och vi har sprungit på stan. Jag hittade mig en klänning som jag förhoppningsvis kan ha på nyår. En förutsättning för det är dock att några planer för nyår blir spikade. Vi har folket, men ingenstans att spendera kvällen. Jag hoppas att det löser sig.

Ikväll ska jag i alla fall vara med Sara igen. Jag vet inte vad vi ska hitta på och det brukar väl inte bli så mycket. Men vad gör det när man är i gott sällskap?



Förresten ska jag klippa mig imorgon. Ska jag klippa lugg eller snedlugg?





----




Detta är dock inte nya bilder.. men det var allt jag kunde finna.

Så hjälp mig nu :)
Till top