Vilken månad

Idag när jag och olov satt vid datorerna och donade på, jag med tentan och han med något random, plingar det frenetiskt på dörren, som vanligt nu för tiden..

Olov smyger till titthålet för att smygkika på vem som står utanför, men till hans fasa möts han av en hand för hålet! Självklart öppnar han inte dörren då, det är ju vanligt folkvett! Personen bakom dörren gav inte upp utan fortsatte frenetiskt att plinga, knacka och öppna brevinkastet. Vi satt på helspänn med hjärtat upp i halsgropen..

Efter några minuter som kändes som en evighet ringde min telefon. Det var pappa. Han och mamma stod utanför dörren och vi hade fått oväntat besök ännu en gång. Två gånger på en månad, vad är oddsen?

Jag höll på börja gråta när jag såg dem. Chocken la sig samtidigt som jag blev otroligt glad och överraskad och nu stannar de till på söndag. De kom ner för att jag fyller år på fredag och de var ändå lediga. De har kört 120 mil.. puh. Pappa som aldrig mer skulle köra bil hit ner för att de är så jävla jobbigt, vilket det är. Men nu är de här och jag är glad :)

Om bara tentan kunde försvinna...

På torsdag blir det iaf att fira valborg med mamma och pappa och sen på fredan vakna upp till en halv vanlig födelsedag, känns bra att de är här, annars hade de blivit en trååååkig dag =/

Puss på dem! ♥

#1 - - Dennis W:

Alltså... Jag tycker att ni är vääääääldigt överdrivna i den här rädslan för att inte öppna dörren. Skulle inte kalla det folkvett...

Till top