Vad skulle jag göra utan er?

Idag är det ingen speciell dag. Just nu håller jag på att städa, vilket verkligen behövs. Jag har inte haft tid att städa på länge på grund av plugget så det har till och med varit pinsamt att ha dörren till mitt rum öppen, men idag blir det ändring på det :)

Inte speciellt kul att städa, men jag känner att det håller tankarna borta lite, plus att det blir rent.
Nej, denna dag är inte speciell, förän ikväll.

Ikväll är det tentafest hos Sandra inne i Jönköping, för klassen. För mig blir det en lugn kväll då jag kanske ska ut till helgen också. jag har nog aldrig druckit så mycket som sedan jag flyttade, nu får jag allt lugna ner mig!
Men i alla fall. Fest hos Sandra ikväll, utgång för vissa, men inte för mig. Mitt tåg går hem 21.54 och där ska jag då befinna mig. Men hur som helst så känns det skönt att någonting händer ikväll. Det är så tråkigt att sitta i Mullsjö utan någon att prata eller skratta med. Så ikväll ska jag ha roligt med min underbara klass. Vem vore jag här i Jönköping utan klassen och mina vänner som jag funnit i den? Ingenting. Jag vore förmodligen inte kvar här då.

Sara, Madde och Dennis. JAG SAKNAR ER! Varje dag saknar jag er. Ni glömmer väl inte bort mig? Jag vet att jag är värdelös på att höra av mig, men sån har jag alltid varit. Men ni ska veta att jag inte glömmer bort er. Aldrig! Jag älskar er! ♥

#1 - - Sara:

Inte alls glömt bort dig, tänker ju på dig varje dag! :) Jag är också dålig på att höra av mig men vi får försöka skärpa oss tycker jag! Kramar!! <3

Till top