Skit

Jag skrev ett inlägg här igårkväll när vi hade kommit tillbaka till Mullis, men tydligen ville inte det vara kvar så då får jag göra ett nytt försök nu.

Vi kom tillbaka till Mullis runt halv 9 efter att ha stressat runt i stan, kört fel med bilen några gånger, varit livrädda för den helt ologiska trafiken här nere och donat på lite i lägenheten. Vi var helt slut när vi kom hem och en middag då var gudomlig.

Nu är vi vakna igen och nu är det dags att städa ur det som  varit mitt hem i tre månader och Olovs i en månad. Det tar emot att erkänna det, men jag känner mig faktiskt ganska hemma i lugna Mullsjö och mitt rum, så det känns lite  vemodigt och jobbigt att flytta :S Men människorna (med undantag) kommer jag inte att sakna. Och definitivt inte detta:





Det här är vardag i köket här...



Vi började alltså flytta runt lite saker och ta ner saker från väggarna igår i lägenheten, men jag har inga bilder på det än och dem lär ni få vänta på eftersom vi inte kommer att ha internet på några dagar, men tills dess kan ni få titta på bilderna på lägenheten, som den såg ut när vi kom dit :)


Olov som håller på att flytta



Köket i lägenheten





Sovrummet







Vardagsrummet





Hallen





Här är vi efter en lång lördag



Olov snodde choklad och mitt rum är tooomt


Till top