» Sista gången

Jag har ganska nyligt kommit hem från den sista Motion till Musik-lektionen och det känns ändå lite vemodigt. Det var nog den sista riktiga lektionen på Strömbackaskolan för min del. Men det känns på något sätt ändå skönt. Nu behöver jag inte kliva upp 07 för att man ska fara iväg och träna varje torsdagmorgon, niiice :) Men å andra sidan så har man ju klivit upp för en bra sak. Träna är gött för kropp och själ ;)

Jag var för övrigt iväg och tränade igår också och det kändes i benen idag! Fy vad tungt det gick plus att det kändes som att jag skulle svimma av för lite syre. Inte nice.

Nåja.. nu ska jag snart pallra mig in i duschen för att sedan fara och ha picknick med klassen. Jag måste bara hitta några lämpliga kläder då det verkar vara ganska varmt idag. Sommaren är kanske här på riktigt nu? Jag hoppas då det.
Till top